חיפוש

הר הביטוח – תאתרו ביטוחים כפולים בקליק אחד

בימים אלו, במיוחד לאחר הקורונה, אנו מחפשים את הפתרונות והדרכים הטובות ביותר לחסוך כסף. צמצום יציאה למסעדנות וקנייה של אוכל בחוץ, צמצום בקניית בגדים ואף חזרה לבית ההורים. מקום שרבים לא מודעים אליו ויכול לחסוך כסף רב הוא תחום הביטוחים. ביטוחים כפולים, ביטוחים יקרים מעבר לנדרש – בזיהוי וטיפול בהם, כל אלו יכולים לחסוך לכם כסף רב.

כדי לאתר ביטוחים כפולים בקלות, נציג עבורכם במאמר זה את כל הפרטים על הר הביטוח – הדרך הקלה לאתר ביטוחים כפולים בקליק.

 

הר הביטוח – איתור ביטוחים כפולים בקלות

תחום הביטוח הוא תחום יקר מיסודו. אנו משלמים כסף רב בכל חודש על ביטוחי חיים ובריאות, עוד ללא העיסוק בביטוחי רכב, רכוש ועוד. עם זאת, אנשים רבים משלמים כסף רב ומיותר על ביטוחים כפולים, ויכולים לחסוך את כל הכסף המיותר בכל חודש. ריכזנו עבורכם את הדרך הקלה ביותר לאתר ביטוחים כפולים בקליק.

 

בדיקת הר הביטוח

בדיקת הר הביטוח היא בדיקה אשר מפיקה עבורכם דו"ח הכתוב בצורה ברורה וקריאה לכל ומציג שלושה דברים עיקריים:

  • ביטוחים כפולים בהם אתם מבוטחים (למשל, מבוטחים בביטוח חיים בשתי חברות במקביל).
  • האם יש לכם ביטוחים מיותרים (כאלה שאתם לא באמת צריכים).
  • דרכים אפשריות להוזלת מחירי הפוליסות ללא שינוי בכיסוי.

 

בעת ביצוע הבדיקה, הדו"ח יופק עבורכם בצורה המובנת ביותר. הדו"ח אף כולל סימונים ייחודיים אשר יציגו לכם סעיפים בביטוח עליהם כדאי שתבדקו מול חברת הביטוח, קישור למידע נוסף באזור האישי בחברות בהם אתם מבוטחים ועוד.

 

ביטוח כפול – איך זה קורה

אחד הנתונים העיקריים בזכותם ניתן לחסוך כסף לאחר ביצוע בדיקת הר הביטוח הוא ביטוחים כפולים. מצב זה נוצר כאשר אתם מבוטחים בפוליסה מסוימת דרך חברת ביטוח אחת, ורוכשים ביטוח נוסף לאחר מכן. לעתים רבות, אנו לא מודעים באופן מלא לביטוחים שיש ברשותנו, למחירים שלהם ולכיסוי.

לכן, מספיק מבצע מושך או שיחת טלפון משכנעת של סוכן ביטוח המשכנע אותנו לסגור ביטוח וחוסר הבנה או תשומת לב לקיום הביטוח הקודם ופתאום – אנו משלמים על שני ביטוחים ללא כל צורך בכך.

 

השלבים הבאים לחיסכון בכסף

לאחר הנפקת הדו"ח ובחינתו, ישנם כמה שלבים שכדאי לעשות כדי לסדר את הביטוחים שברשותכם:

  • יצירת קשר עם איש מקצוע – אמנם הדו"ח כתוב בצורה מובנת, אך לעתים קרובות את הצעדים הבאים רצוי שיעשה איש מקצוע, המומחה בתחום הביטוחים ויודע לנהל את השיח מול חברות הביטוח.
  • יצירת קשר עם חברות הביטוח – מלבד הביטוחים הכפולים, ישנן פוליסות רבות עליהם אתם משלמים סכום גבוה מהנדרש ללא כל צורך בכך. לאחר שיחה עם חברות הביטוח, תוכלו להשיג מחירים המותאמים למצבכם הבריאותי ולהנחות הניתנות על ביטוחים בשוק.

דמות בעניבה

אולי יעניין אותך

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו. BDI שלילי או חלש

קראו עוד »