חיפוש

מפיקים אירוע? גלו כיצד למצוא את הסטנדאפיסט המושלם עבורכם

בין אם אתם מארגנים אירוע למשפחה, לחברים או לצוות עובדים, חשוב לבחור את בעל העסק המתאים ביותר למשימה. אבל איך בוחרים בעל עסק שאמור להצחיק? כאן נעזור לכם לבחור את בעל העסק המתאים ביותר לאירוע

 

התאמת המופע לאירוע

הדבר החשוב ביותר הוא התאמת המופע לאירוע. ניתן להתייעץ ולהגדיר בפני בעל המקצוע את קהל היעד שבפניו יופיע וכך להתאים את אופי ותוכן המופע עד כמה שאפשר- מופע מוזמן, לרוב נכתב ומתוכנן מראש ולכן יש לקבוע מוקדם ככל האפשר ולהעביר פרטים חשובים כדי שהסטנדאפיסט יוכל להתכונן בהתאם.

 

גוגל

גגלו שם ספציפי או סטנדאפיסט לאירועים עסקיים במנוע החיפוש וקראו אודות איש המקצוע. מנועי החיפוש והרשתות החברתיות מלאות בסרטונים, תגובות וביקורות, ואלו דברים שחשוב שנקרא ונשים לב. חשבו על הסגנון הקולע לאופי האירוע וקהל היעד שיגיע, אתם מעוניינים שהם יצאו מרוצים ומחייכים, ולכן חשוב לשים דגש על בחירת האדם הנכון שישאיר טעם של עוד וכאבי בטן של צחוק.

 

עלויות המופע

איך אנחנו יודעים עלותו של מופע כזה? כמעט כמו כל בעל מקצוע אחר, אפשר להתרשם משלל האתרים של בעלי המקצוע השונים כמו סטנדאפיסט לאירועים עסקיים. מה הניסיון של בעל המקצוע, המקום שנבחר להופעה, כמות הקהל, עלויות נוספות כמו ציוד סאונד ותאורה בהתאם לצרכינו. חשוב שנגיע עם תקציב מתאים להתאמה מרבית והצלחת האירוע.

 

קהל היעד

קהל היעד חשוב על מנת להתאים את סגנון הבדיחות- לדוגמא- מסיבת תיכון, ערב צוות של בית הקשיש, וועד עובדים וכו׳ וכך יוכל הסטנדאפיסט להכין את אופי הבדיחות לקהל המצפה לו ולהוציא את המקסימום מהערב, הבדיחות צריכות להיות מגוונות ועדכניות וזהו פרמטר מכריע בהצלחת המופע. חשוב להבין ולשים דגש על צרכי הקהל, קהל מבוגר יותר יצחק מאופי בדיחות שונה ולהיפך.

 

אופי האירוע

איזה אירוע נחגג?  האם יום הולדת 60 לסבתא פנינה או בעצם ערב צוות בית קפה לקראת חג הפסח – הבדיחות יחוברו לאירוע שלשמו התכנסו ולאווירה בו. כאשר מוסרים את המידע הזה לסטנדאפיסט אפשר גם להרחיב על בדיחות משותפות או אנשי מפתח במשפחה או בצוות ולהעביר סודות שיוסיפו למופע ויצחיקו עוד יותר.

 

חופש האומנות

כן כן, גם להצחיק זו אמנות והרבה ניסיון. מעבר לפרטים היבשים בנוגע לאופן המופע וקהל היעד צריך גם לתת לסטנדאפיסט את חופש הביטוי והצחוק ולסמוך עליו, אפשר לתאם ציפיות בנוגע לדברים לא הולמים, או גבולות מסוימים אך מעבר לכך חשוב להבין שזהו מקצוע שברובו אלתורים ולכן האווירה הטובה בקהל ותחושת הזרימה והקלילות תוסיף למופע.

לסיכום, חשוב לבוא עם ראש פתוח למגוון סגנונות וסטנדאפיסטים, לעשות חיפוש אינטרנטי מקדים, להתייעץ עם בעל העסק ולשתף אותו בכל הפרטים האפשריים על אופי האירוע וקהל היעד על מנת ליצור מופע מוצלח והכי חשוב- מצחיק.

סטנדאפיסט

אולי יעניין אותך

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו. BDI שלילי או חלש

קראו עוד »