חיפוש

מה ההבדל בין מקלחון בהתאמה אישית לבין מקלחון מובנה

לאנשים שונים ישנם העדפות שונות לגבי חדרי המקלחת. ישנן מדינות רבות בהן מקובל לבנות חדרי מקלחת גדולים ומרווחים ולהתקין מקלחונים גדולים או אמבטיות גדולות. בישראל בה הקרקע יקרה, רבים מעדיפים דווקא להרחיב חדרים אחרים בבית ולהסתפק בחדר מקלחת קטן יחסית. במקרים כאלו מתאים במיוחד להתקין מקלחון אלגנטי שלא תופס מקום רב במרחב ועשוי מחומר בטיחותי, חזק ועמיד.

 

מהם הסוגים השונים של מקלחונים?

מקלחונים מגיעים בעיצובים שונים, גדלים שונים וגם עצם המבנה משתנה ממקלחון למקלחון. באופן כללי, מקלחונים מתחלקים לשלושה סוגים עיקריים:

  1. מקלחון פינתי: סוג המקלחון הנפוץ ביותר בישראל. מדובר במקלחון הממוקם בפינת חדר המקלחת ואידיאלי עבור חדרי רחצה קטנים וצפופים בשל גודלו הקומפקטי וניצול מוצלח של שטח. במקרה של חדרי רחצה קטנים חשוב במיוחד להתאים את המקלחון לגודל החדר ולקחת בחשבון עצמים נוספים כגון אסלה, כיור ועוד.
  2. מקלחון חזיתי: מקלחון המתאים לחדרי רחצה גדולים ורחבי ידיים. זהו מקלחון מקיר לקיר עם דלת אחת מזכוכית. אם יש מקום, ניתן לתכנן מקלחון גדול מאוד המתאים גם לזוג או להכניס תוספות שונות ומפנקות. התקנת מקלחון חזיתי נותנת תחושת מרחב אדירה ומעניקה לחדר אווירה יוקרתית וייחודית.
  3. אמבטיון: מקלחון קטן ונמוך המקיף את האמבטיה על מנת שלא יזלגו מתוכה מים וירטיבו את כל חדר האמבטיה. אמבטיון הוא למעשה שדרוג של וילון לאמבטיה ומהווה פתרון טוב יותר למניעת רטיבות ושרטוט גבול ברור בין האמבטיה לשאר החדר.

 

מקלחונים מזכוכית – מדוע זה החומר המתאים ביותר?

אם אתם בונים מקלחון לחדר האמבטיה שלכם כדאי שתדעו שזכוכית היא החומר המתאים ביותר לכך מהסיבות הבאות:

  1. בטיחות במקום הראשון: חדר רחצה הוא מקום בו אנחנו עלולים להחליק בטעות והדבר עלול להיות מסוכן, ולכן חשוב להקפיד על בטיחות מרבית. זכוכית עבה וחזקה המותקנת על ידי זגג מקצועי היא החומר המתאים למקלחון, שכן היא לא תישבר אם תמעדו עליה ותשמור על בטיחותכם.
  2. קלה לניקיון ותחזוקה: לנקות זכוכית זה כל כך קל – כל שנדרש זה לעבור פעם בכמה זמן עם עיתון או מטלית יבשה וחומר ייעודי לזכוכית, ותוכלו להנות מזכוכית יפה, נקייה ושקופה ממש כאילו התקנתם את המקלחון בשבוע שעבר.
  3. ניתן להתאים בקלות: מקלחונים מזכוכית באים במידות וגדלים שונים, וכן ניתן לבחור מגוון עיצובים בגוונים וצבעים מגוונים. תוכלו לבחור מקלחון עם מבנה שמתאים באופן מדויק לחדר המקלחת שלכם ועיצוב שאתם אוהבים.

 

זגגות השרון – ידיים טובות בעבודה עם זכוכית

אם אתם מחפשים לרכוש מקלחון זכוכית או כל מוצר זכוכית אחר לבית שלכם אנחנו ממליצים על זגגות השרון. זוהי חברה המייצרת זכוכיות ומתמחה במוצרי זכוכית שונים כגון מקלחונים, מעקה למדרגות ולמרפסת, חיפויי קיר למטבח ועוד. מתוך הכרה בחשיבות ייצור מקומי החברה משתמשת רק במוצרים שיוצרו בישראל, ומספקת שירות מלא החל מייצור המקלחון והתאמה לצרכיכם עד ההתקנה בבית שלכם.

 

חלל בעיצוב אישי

אולי יעניין אותך

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו. BDI שלילי או חלש

קראו עוד »