חיפוש

אלו הדברים שחובה לבדוק לפני שקובעים חתונה

ההתרגשות בשיאה לאחר הצעת נישואים שובת לב, ועכשיו הגיע הזמן להתחיל לתכנן את האירוע המרכזי – החתונה. לפני שמתחילים לתכנן את האירוע המכונן והמסועף הזה, יש לא מעט דברים שכדאי לדעת ולקחת בחשבון. אם גם אתם מתלבטים איך להתחיל, המדריך הבא נועד עבורכם.

 

קבעו תאריך, מיקום ותקציב

שלושת היסודות הכי חשובים להכנות החתונה הם תאריך, מיקום ותקציב. מומלץ בחום להחליט עליהם כמה שיותר מהר. למשל, ברגע שיהיה תאריך תוכלו לסגור עם להקה לחתונה ואולם אירועים (כדאי לוודא שיש לו מיגון טוב). תקף גם אם אתם מעוניינים להתאים את התאריך לפי אולם האירועים המועדף עליכם.

 

אולם אירועים

בהמשך עליכם להחליט האם אתם מתכוונים לערוך אירוע אינטימי רק עבור המשפחה הקרובה או מסיבה גדולה גם עבור מכרים רחוקים? בהמשך לשאלה הזאת, איזה אולם כדי לשכור? האם כדאי לשכור אולם או גן אירועים? למרות שלא נעים לחשוב על זה, מה גובה דמי הביטול עבור מקום האירוע, והנסיבות בגינן מותר לבטל?

באשר למיקום האירוע – אל תתביישו לבקש לראות רישיון עסק או כל מסמך אחר שביכולתו להעיד על אישור. כמו כן, כדאי לוודא שהמקום מסוגל להכיל את כמות המוזמנים שברשימות שלכם – אפילו אם הרשימות עדיין לא סופיות.

 

קייטרינג

קייטרינג הוא אחד האמצעים הכי יעילים ונוחים למען השבעת אורחי האירוע. חשוב להדגיש לא מדובר רק באמצעי פרקטי, מכיוון שהקייטרינג הוא למעשה חלק בלתי נפרד מיצירת אווירה ייחודית לאירוע.

משמעות הדבר היא שמדובר בדרך יצירתית להסב הנאה לאורחים. אם תיזכרו באירועים שלקחתם בהם חלק, וודאי תסכימו שהאוכל שמוגש באירוע, בין אם קטן או גדול, קריטי למען הצלחתו. מהסיבה הזו אם האוכל מוצלח גם האירוע עצמו ייזכר לטובה.

 

להקה לחתונה

שלב בחירת הלהקה או הדיג'יי הוא רגע מכונן בארגון החתונה, ובדרך כלל גם אחת מהבחירות הכי מאתגרות. זאת בהמשך לאחריות שעל כתפי המבצעים, והחשיבות האדירה להצלחת החתונה כולה שאנחנו נוטים לייחס לביצוע שלהם.

חשוב לא לשכוח שמטרת הביצוע המוזיקלי היא לשרת אתכם והאורחים בחתונה שלכם. על המופיעים "לקרוא" את רצון הקהל ולכבד את הבקשות שלכם כדי ליצור אווירה שמתאימה לטעם האישי שלכם לארגון החתונה. אין אירוע שחוזר על עצמו, לכן הכימיה עם הלהקה או הדיג'יי חשובה מאד.

מהסיבה הזו לא כדאי למעט בדרישות, או להתפשר על מי שאתם לא מרגישים איתם בנוח. כדאי ואף הכרחי להיפגש עם המבצעים באופן אישי, ולוודא שיש ביניכם כימיה. שיחת ההקדמה תסייע משמעותית להבין האם הם עשוים להתאים לאירוע.

 

לסיכום

נוסף לכל אלה יש להוסיף את ההזמנות והצילום. למעשה, החתונה מתחילה עוד בשלב שליחת ההזמנות, לכן עליהן להיות בו זמנית להיות אינפורמטיביות ולהכניס את המוזמנים לאווירת המסיבה. מומלץ ביותר לא לוותר על שירותי צילום מקצועיים על מנת לתעד את החתונה המרגשת.

אולם מה שבאמת שיהפוך את האירוע לבלתי נשכח היא התוכנית האומנותית של האירוע – נאומים, סרטים ומצגות. כדאי להתחיל לעבוד על נאומים למיניהם מספר חודשים לפני האירוע. ברכות פומביות מצד ההורים הן לא חובה, אולם הן תמיד מאד מוסיפות ומרגשות. לכל אלה צריך להיערך מראש.

חתן וכלה

 

אולי יעניין אותך

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו. BDI שלילי או חלש

קראו עוד »