חיפוש

איך לבשל נתח בריסקט בצורה טובה

לאחרונה יצא לכם לשמוע לא מעט אנשים שמדברים על נתח בריסקט? אתם תוהים במה מדובר, איך מכינים את הנתח הזה והאם הוא יוכל להתאים לארוחת-המלכים הבאה שאתם מכינים? עיינו במאמר שלפניכם וקבלו את כל המידע הכי חשוב ורלוונטי בנושא הזה.

 

איפה נמצא הנתח המדובר?

אחד מהדברים הראשונים שצריך לדעת על בריסקט, עוד לפני שננסה להבין איך מכינים אותו, זה למעשה איפה הוא נמצא. ניתן לראות שהבריסקט הוא בפועל החלק התחתון של חזה הבקר והוא מורכב משני חלקים שונים: פלאט + פוינט. כאשר קונים את כל הבריסקט ביחד ומכינים אותו כחלק אחד שלם, הם המקצועי שלו הוא פול-פאקר. החלק הזה הוא נתח שבפועל עובד מאוד קשה, כי בכל פעם כשהפרה זזה, היא מפעילה את השרירים שבו. לכן הוא מלא ברקמות חיבור, קולגן וגם שומן, מה שמעורר את השאלה: איך מכינים את הנתח הזה? צאו מנקודת הנחה שאם תנסו להכין אותו על ידי צריבה קלה ומהירה, כמו שקורה כשמכינים סטייקים, הטעם שלו יהיה של סוליה. העניין הוא שכדי לרכך את הנתח המיוחד הזה, אנחנו צריכים לבשל אותו לאורך שעות ארוכות ולכן חשוב להיערך לדברים מראש.

 

הצלחה מובטחת בהכנת בריסקט

אם הלכתם לקצב שלכם, טרחתם וקניתם את הנתח הזה, ברור שתרצו לעשות כל מה שאתם יכולים כדי שבסופו של דבר האורחים שלכם ייהנו לכל אורך הארוחה. זו הסיבה שבגללה כדאי לבחור תחילה בין שתי שיטות הכנה מקובלות לנתח הזה, והן: מעשנה או סו ויד. מה שמשותף לשתי האופציות האלה הוא כמובן הבישול הארוך, שכן גם כאשר מדברים על מעשנה וגם כאשר מדברים על סו ויד, מדברים על שעות ארוכות של הכנת הבשר. ההבדל הוא שאת המעשנה אתם צריכים לבדוק, להוסיף לה עצים ולתחזק אותו לאורך הבישול ואילו הסו ויד עושה את העבודה עבורכם.

 

איך תדעו שבחרתם בשר משובח

זה לא משנה אם תחליטו בסופו של דבר להכין נתח כמו בריסקט במעשה או שתעדיפו להכין אותו בסו ויד. מה שכן ישפיע על הטעם הסופי ועל החוויה הקולינרית, אלה הם מספר נתונים נוספים, והם:

  • משך הזמן שבו הכנתם את הבשר
  • השאלה איך בחרתם לתבל אותו
  • השאלה האם קניתם נתח כמה שיותר איכותי

 

שימו לב שבדרך כלל איכות זה שם נרדף לטעם נפלא, וזה הדבר היחיד שחשוב לנו כאשר אנחנו רוצים להכין בשרים מסוגים שונים. לכן, אם הקצב הציע לכם נתח בריסקט שנראה לכם זול מידי, כלל לא בטוח שכדאי לכם לרכוש אותו. יכול להיות שעדיף להשקיע יותר, ללכת אפילו לעוד קצב ולבדוק מה יש לו להציע לכם בנושא הזה. רק אם תיקנו נתח משובח באמת תוכלו להיות בטוחים שארוחת-המלכים הקרובה תהיה בלתי נשכחת ומהנה במיוחד.

 

גריל

 

אולי יעניין אותך

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו. BDI שלילי או חלש

קראו עוד »
זיהוי כפל ביטוחים
ליווי בזיהוי ביטוחים כפולים

ביטוחים כפולים מהווים תופעה נפוצה הגורמת לתשלום מיותר עבור כיסוי ביטוחי זהה. זיהוי ביטוחים כפולים וביטולם עשוי לחסוך לכם סכומים משמעותיים לאורך זמן. המאמר יפרט

קראו עוד »
עצמאות אישית בזוגיות
עצמאות אישית בזוגיות

כל מי שנמצא בזוגיות ארוכה יודע איזה אתגר גדול זה יכול להיות. לצד רגעי הרמוניה ואהבה, יש הרבה קשיים, שאלות וחוסר ודאות. זוגות רבים שמתחילים

קראו עוד »