חיפוש

איך לאהוב אוכל בריא וספורט?

בואו נתחיל מתרגיל בדמיון מודרך נסו לחשוב: מה ההיבט האהוב עליכם בסלרי? אם אתם לא ממש אוהבים את הטעם שלו, השתמשו לצורך העניין בכל ירק אחר, אולי במלפפון, גזר או גמבה.

דמיינו איך הירק מפרק את מצבורי השומן הישנים והעיקשים בגופכם למים טהורים.

התרכזו בטעם שלו. אמרו לעצמכם מילים כמו "מממ טעים!" והתכוונו אליהן באמת.

התנהגו כאילו זה הביס הכי טעים שחוויתם בכל חייכם.

ספרו לאנשים אחרים כמה הירק טעים לכם. גם אם אתם עדיין לא ממש מאמינים לזה בעצמכם, תנו את ההצגה של חייכם! בתגובה, הגוף שלכם באמת יתחיל לאהוב סלרי (או את הירק שהיללתם ושיבחתם בפה מלא, תרתי משמע).

ככל שתעשו פעמים רבות יותר את הפעולה הזו, וככל שתשקיעו יותר רגש בביצועה, כך זה יעבוד מהר יותר.

תהליכי NLP אלה למעשה פועלים על ידי הטעיה של המוח שלנו שמשמשת ל"חיווט" מחדש של תגובתו למזונות מסוימים.

 

האם אפשר ללמד את המוח לאהוב גם פעילות גופנית בעזרת NLP?

לרובנו ממש קשה ליצור לעצמנו מוטיבציה לבצע פעילות גופנית ולהתמיד בה לאורך זמן. אולם NLP יכול להפוך גם את זה להרבה יותר קל. עיקרון הסלרי חל בדיוק באותה הצורה גם בהקשר זה:
כדי להביא את עצמנו למצב בו אנו מעדיפים לבצע אימון ספורטיבי או כל פעילות אחרת שמערבת צריכת אנרגיה על פני פעילויות בישיבה, עלינו לכוונן את המוח שלנו קצת אחרת.

לצורך העניין, כשאתם מתלבטים אם ללכת להתאמן, מה הדבר הראשון שעולה בראשכם?
סביר להניח שאתם מדמיינים את עצמכם מבצעים את האימון המדובר ושואלים את עצמכם איך תרגישו כשתעשו זאת. התשובה שאתם מקבלים מעצמכם, היא כנראה: "אני ארגיש עייף, אצטרך להשקיע הרבה מאמצים ואנרגיה, זה נראה לי כמו עבודה קשה מדי" – וכן הלאה. לא עוד! זכרו לי המוח שלכם הוא לא זה שאומר לכם איך לחשוב על ספורט. אתם אלו שאמורים להגיד לו.

לכן כשאתם עוסקים בהתלבטות האם ללכת להתאמן, מיד דמיינו את עצמכם משיגים מטרה ספציפית. אם עדיין אין לכם מטרה כזו, זה הזמן להגדיר אותה. תארו לעצמכם שאתם מסתכלים על קליפ של עצמכם ביוטיוב ​​בעתיד, בדיוק ברגע בו אתם משיגים את המטרה הזו. לחצו על "הפעל וידאו" וראו את המסך המציג את העתיד בו אתה משיגים את המטרה שלכם בפעם הראשונה. עכשיו התבוננו בתמונת תקריב על הפנים שלכם, ראו את הבעתכם כשאתם משיגים את היעד שלכם. הקשיבו לנשימה שלכם וראו את תחושת הגאווה המתפשטת על פניכם. הריצו את רגע הניצחון שלכם שוב ושוב במוחכם – איך זה מרגיש לכם? האם אתם מוכנים לצאת לאימון שלכם?

 

NLP להגברת ההנאה מפעילות גופנית והרגלי אכילה בריאים לאורך זמן

בשורה התחתונה: ויזואליזציה של השגת יעדים עובדת ומשיגה שינוי משמעותי במוטיבציה לירידה במשקל, הקפדה על שגרה ספורטיבית בריאה ושימור ההישגים הללו. את כל הכלים הנפלאים הללו ועוד, ניתן ללמוד במסגרת קורס NLP אונליין המקנה מיומנויות שיסייעו לכם לפרוץ את הגבולות של עצמכם – הן במובן הפיזי והן בהיבט הנפשי.

ניתן ללמוד לעשות זאת במסגרת קורס NLP ייעודי או לחלופין לבצע סדרת מפגשים עם קואצ'ר ישראלי בשיטת NLP.

אישה מתאמנת

 

אולי יעניין אותך

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו. BDI שלילי או חלש

קראו עוד »
זיהוי כפל ביטוחים
ליווי בזיהוי ביטוחים כפולים

ביטוחים כפולים מהווים תופעה נפוצה הגורמת לתשלום מיותר עבור כיסוי ביטוחי זהה. זיהוי ביטוחים כפולים וביטולם עשוי לחסוך לכם סכומים משמעותיים לאורך זמן. המאמר יפרט

קראו עוד »
עצמאות אישית בזוגיות
עצמאות אישית בזוגיות

כל מי שנמצא בזוגיות ארוכה יודע איזה אתגר גדול זה יכול להיות. לצד רגעי הרמוניה ואהבה, יש הרבה קשיים, שאלות וחוסר ודאות. זוגות רבים שמתחילים

קראו עוד »