חיפוש

איזו מתנה רוכשים לרופא שהוא מלאך?

"הוא הציל את חיי!", הוא היה לי כמלאך מושיע!" "אני חבה לו את החיים שלי!", משפטים כאלו ועוד מסתובבים במסדרונות הארוכים של בתי חולים וקליניקות רפואיות, ונתלים באוויר כמדליות הוקרה מבהיקות. הרפואה היא מקצוע שדורש הרבה מעבר למקצועיות וידע תיאורטי, המון רגש ולב. נתקלתם ברופא כזה, שאתם חייבים לו הכרת הטוב, ומרגישים צורך להביע זאת באמצעות מתנה ייחודית? קראו את המדריך לרכישת המתנה האולטימטיבית לרופא המסור.

 

הם היו שם בשבילנו וליוו אותנו יד ביד, כעת מגיעה להם תשורת הוקרה

תקופת מחלה אינה זמן קל, היא מלווה בעליות וירידות, במתח רב מתוצאות של בדיקות משמעותיות, מימים של כאב וחשש, ומהרבה חולשה מנטלית ופיזית. הרבה פעמים, מי שנמצא שם בשבילנו ברגעים הקשים, אלו צוותי הרפואה, שמעבר ליחס מקצועי הולם, וחיפוש אחר שיטת הטיפול הטובה ביותר, גם מגישים כתף תומכת, ומכילים דמעות של סבל ואנחות כאב. לאחר שעשו מעל ומעבר עבורנו, כל שנרצה הוא להביע את תודתנו העמוקה על המחוות המרגשות שלהם, ועל הטיפול ללא לאות. צוות הרפואה – מריעים לכם בתשואות!

 

המדריך לרכישת מתנה לרופא המסור

כדי שהמתנה שלנו אכן תביע את רחשי הלב, ותגרום הנאה לרופא המטפל, חשוב שהיא תענה על כמה פרמטרים חשובים.

 

בררו מה ההעדפות של הרופא שלכם

כדי שהמתנה שלנו תצליח לרגש, חשוב לחקור אחר תחביביו והעדפותיו האישיות של איש המקצוע. האם הוא אוהב כדורסל? חובב שתיה מושבע? מתעניין בזואולוגיה? אחרי שנתחקה אחר ההובי של איש המקצוע הרפואי, נוכל לרכוש לו מתנה בזיקה לנושא, כמו בקבוק יין איכותי, כרטיס כניסה לאתר אטרקטיבי או קישוט דקורטיבי מפוסל בהתאם. הרופא יבין שהשקעתם חשבה בבחירת התשורה, ועובדה זו, בכוחה לחמם את ליבו.

 

העדיפו מתנה בנימה אישית

תוכלו להזמין מגש פירות גדול או עיצוב שוקולדי יוקרתי, אולם אלו, לא יגידו שום דבר אישי למקבל המתת, וייראו כמו עוד תשורה בנאלית שיש כמוה רבות בשוק המתנות. אם אתם רוצים שהאקט המעניק שלכם ייזכר לאורך זמן, חשוב שתבחרו מוצר בחריטה של הקדשה אישית כמו: מגן הוקרה לרופא, מדליה ייחודית או מעמד דקורטיבי מעוצב. תשורות אלו יוכלו לעמוד למזכרת נצח על שולחן הרופא, ולהזכיר לו בכל עת כי מעשי החסד הנאצלים שלו, אינם נשכחים.

 

תוכלו להעניק מתנה לרופא בשילוב תמונה

סגנון מתנות נוסף שפופולרי למצוא בקליניקות של אנשי רפואה בכירים, הינו מוצרים הוקרה בהדפס של תמונת הפציינט. תוכלו להדפיס תמונה על שעון קיר, מגן הוקרה או מעמד לעטים, ולהוסיף משפט מנוסח היטב מתמצית ליבכם, הזיכרון שלכם עוד ימשיך ללוות את הרופא שנים רבות.

 

חישבו על רעיון למתנה אקטואלית

אם עיתוי הענקת המתנה נושק לחג מסוים, או לתאריך חגיגי אחר, תוכלו להפתיע את הרופא במתנה אקטואלית ביותר. למתנות אקטואליות יש תמיד יתרון של שימוש מיידי נגיש ומרגש. אם החלטתם לפנק את הרופא ערב השנה החדשה, תוכלו לבחור במעמד ייחודי בשילוב צנצנות דבש, במגש לראש השנה או במעמד מעוצב לבקבוק יין. בערב חנוכה, תוכלו להעניק חנוכייה דקורטיבית, ולפני פורים תוכלו לשלוח משלוח מנות יוקרתי. אין ספק כי המתנה שלכם, בהיותה כל כך רלוונטית, תפתיע ותשמח את הד"ר המסור.

 

לרופא שלכם מגיע יותר

כפי שכבר כתבנו, כדי להביע תודה, צריך להשקיע מאמץ. חפשו אחר מתנה שתקלע לטעמו של הרופא שלכם, תוכלו לברר זאת אצל קולגות, ידידים או מכרים שלו. אולם אנחנו יכולים להרגיע אתכם, שאם המטרה שלכם היא להכיר תודה, הרי שבכל תשורה שתתנו, יעברו האנרגיות החיוביות שלכם וישדרו לרופא גם בלי מילים: "מעריכים אותך דוקטור, עד כלות!"

מתנה ייחודית

 

אולי יעניין אותך

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו. BDI שלילי או חלש

קראו עוד »