חיפוש

איזה תומך למרפק מומלץ לאחר ניתוח

השורות הבאות יתמקדו בשני סוגים של תומך מרפק.
המרפק הוא איבר חשוב מאוד בגוף שלנו. רובנו רואים אותו כמובן מאליו עד שאנחנו מגיעים, לצערנו, למצב של פציעה. במצב זה, אנחנו מבינים את החשיבות של המרפק שמאפשר לנו לבצע מגוון פעולות שלרוב ייחסנו לכף היד, אך היא לא יכולה לעשות זאת מבלי שיהיה לה את טווח התנועה של המרפק.

 

סיימנו להרים למרפק – אפשר להתחיל

נמשיך לעניין שלשמו התכנסנו כאן – תומכי מרפק מומלצים לאחר ניתוח.
ברוב המקרים, לאחר התאוששות מהניתוח ורגע לפני השחרור הביתה, הרופא המנתח עשוי להמליץ לכם על תומך מרפק שיקל על ההחלמה ויפחית את הכאבים.
במידה והרופא שלכם בחר לשלוח אתכם לחנות הפארם הקרובה או למכון שמתמחה בתומכים מבלי לתת המלצה – הגעתם למקום הנכון. להלן שני סוגי תומכי המרפקים המומלצים ביותר על ידנו:

 

  1. תומך מרפק עם סיליקון

אנחנו לא יודעים מה אתכם, כשאנחנו שומעים את המילה "סיליקון", אנחנו מצליחים לדמיין את הגמישות של החומר המיוחד הזה. מדובר בחומר שעושים בו שימוש רב לצרכים אורתופדיים. הוא מגיע למשל כחלק ממשטח לעכבר והשימוש בו עושה פלאים לכפות ידיים שעד לפני רגע נטו לדלקות.
כך שכשהסיליקון משתלב עם תומך מרפק – מדובר במוצר שעושה פלאים.
התומך מחזיק את המרפק בכל תנועה (בזכות הבד שהוא דחוס ברמה גבוהה מאוד) והסיליקון שבתוכו מאפשר עיסוי נעים לאזור ומסייע בסופו של דבר לתהליך ההחלמה של המרפק.
הבד אמנם דחוס אבל חשוב לציין שהוא עדיין מאפשר לאוויר להיכנס ומאפשר זרימה של דם לאזור.
ישנו חלק קטן יחסית של בד שנמצא מעל המרפק ורוב הבד ממשיך לאזור כף היד, על הזרוע. כך שיש תמיכה מרבית במרפק בכל תנועה שהיא.
לעיתים, לאחר ניתוח, עשויים להופיע כאבים, בצקות ונפיחות. תומך מסיליקון מסייע בהפחתה של כל אלה.

 

  1. תומך מרפק מגנטי

כשמו כן הוא. מדובר בתומך מרפק שיש בו מגנטים טיפוליים. המגנטים מעניקים תמיכה למרפק הכאוב ושומרים עליו במנח יציב (מדובר במצב מאוד חשוב לאחר ניתוח, צריך לשים לב שאתם אינכם מבצעים תנועות חדות).
התומך המגנטי עוזר לשכך את הכאב שעשוי להופיע לאחר הניתוח, מצמצם את הנפיחות המקומית שמופיעה בדרך כלל במקום. הבד שממנו עשוי התומך הוא גמיש ואפילו ברוב המקרים גם סופג זיעה. מדובר בפרט חשוב לימי יולי-אוגוסט החמים של ישראל.
פרט נוסף שחשוב לדעת, הבד נעים מאוד למגע. כך שכשתניחו את התומך על המרפק, יש סיכוי שלא תרצו להוריד אותו מכם בסופו של דבר. כדאי שתדעו גם שהתומך מגיע גם עם רצועות שבאמצעותן ניתן להתאים את הגודל שלו למרפק שלכם.

אם אתם מעוניינים לקרוא עוד אודות תומך מרפקים ולקבל מידע אודות מחירים, תכנסו לאתר אינסול מדרסים.

 

 

אולי יעניין אותך

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו. BDI שלילי או חלש

קראו עוד »
זיהוי כפל ביטוחים
ליווי בזיהוי ביטוחים כפולים

ביטוחים כפולים מהווים תופעה נפוצה הגורמת לתשלום מיותר עבור כיסוי ביטוחי זהה. זיהוי ביטוחים כפולים וביטולם עשוי לחסוך לכם סכומים משמעותיים לאורך זמן. המאמר יפרט

קראו עוד »
עצמאות אישית בזוגיות
עצמאות אישית בזוגיות

כל מי שנמצא בזוגיות ארוכה יודע איזה אתגר גדול זה יכול להיות. לצד רגעי הרמוניה ואהבה, יש הרבה קשיים, שאלות וחוסר ודאות. זוגות רבים שמתחילים

קראו עוד »