חיפוש

על התפתחויות בתחום רפואת הסרטן וכמה זה יעלה לנו

ברחבי העולם כמו גם בישראל ישנן התפתחויות משמעותיות ביותר במחקר ופיתוח של תרופות והליכים רפואיים אשר יכולים לעכב באופן משמעותי את התפתחות המחלה. יחד עם זאת, מדובר בטיפולים יקרים אשר עלותם נאמדת לעיתים גם בעשרות אלפי שקלים.

רפואת הסרטן – עולם מרתק ודינאמי אשר מתפתח ללא הרף

הסרטן נחשב למחלה הקטלנית ביותר היום בעולם המערבי, והיא גורמת למותם של מיליוני בני אדם בכל רחבי העולם, כמו גם בישראל. למעשה, מדובר בגורם התמותה מספר אחד, ועל כן חוקרים רבים מנסים לעשות כמיטב יכולתם בכדי להילחם במחלה ולמצוא פתרונות אשר יעכבו את התפתחות המחלה, ולעיתים אף יעלימו אותה לחלוטין. על אף כי גם בשנת 2019 עדיין אין תרופה למחלה, חלו התפתחויות משמעותיות ביותר אשר מעניקות לתקווה לחולים רבים, וזאת לאור פיתוחים יוצאי דופן של נוגדנים כנגד המחלה, כמו גם תגליות של היווצרות המחלה וכתוצאה מכך דרכי פעולה להשמדה על המחלה.

אישה חולה

עלויות אסטרונומיות בטיפולים ניסיוניים ברחבי העולם ברפואת הסרטן

כאמור, לאור התפתחויות טכנולוגיות ורפואיות מתקיימים ברחבי העולם כמו גם בישראל עשרות ניסויים קלינים בתרופות חדשניות, אולם מדובר בטיפולים אשר עלותם נאמדת בעשרות אלפי דולרים, ולעיתים אף יותר. למעשה, לאור העובדה כי מדובר בטיפולים חדשנים אשר יעילותם עדיין לא הוכחה באופן מדעי, הטיפולים הללו אינם מוגדרים בתוך סל התרופות ועל כן אנו שומעים לא מעט בתקשורת אודות מקרים בהם אזרחים מבקשים עזרה במימון המונים לצורך טיסה לארה"ב או לאירופה, לצורך הליך רפואי הקשור בסרטן. מדובר בסכומים אשר אינם מוכרים לציבור הישראלי, והם יכולים להאמיר גם במקרים מסוימים למיליון דולר, זאת לאור העובדה כי שהייה בחו"ל לצורך טיפול רפואי מצריכה גם שהות בבית חולים, כמו גם הוצאות נוספות. על כן, העלויות עצמן עלולות להכביד מאוד על משק הבית. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי ברכישה של ביטוח בריאות מורחב ומקיף ניתן לקבל מימון מלא או חלקי של הטיפולים הללו, וזאת בתנאי כי אכן רכשתם ביטוח בריאות מורחב בו יש כיסוי למחלות קשות.

רכישה של ביטוח בריאות בהתאמה אישית באמצעות חברת  ביטוחי בריאות אבנר

לאור העובד הכי הסרטן היא מחלה קטלנית אשר יכולה לתקוף בכל גיל, ישנה חשיבות רבה לרכישה של פוליסת בריאות אשר כוללת בתוכה את נושא המחלות הקשות, כמו גם סל תרופות מורחב, וזאת לאור העובדה כי יש לא מעט תרופות אשר נמצאו כאפקטיביות לטיפול בסרטן, אולם הן אינן כלולות בסל הבריאות הישראלי. על כן, אנו מזמינים אתכם לפנות לחברת ביטוחי בריאות אבנר ולקבל באופן מידי הצעות מחיר אטרקטיביות בעבור רכישה של ביטוח בריאות בעבורכם, כמו גם בעבור בני המשפחה. למידע נוסף, היכנסו לאתר בכתובת https://www.avner.org.il

אולי יעניין אותך

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו. BDI שלילי או חלש

קראו עוד »