חיפוש

הר הביטוח – יוזמה ששווה להכיר ולהשתמש בה בעצמכם

אם יש משהו שרוב האנשים יכולים לומר על עצמם בעידן שבו כולנו חיים, זה שהעבודה היא מרכז חיינו. זה לא משנה אם מדובר על אנשים שעובדים בתור שכירים או שמדובר על אנשים שעובדים בתור עצמאים שמנהלים עסקים פרטיים. מה שבטוח זה שיש הרבה מאוד אנשים שמוצאים את עצמם מבלים שעות בעבודה. אנחנו קמים מוקדם בבוקר ונשארים עד שעה מאוחרת והכול במטרה להרוויח יותר כסף. לכן ברור מדוע אנחנו גם משתדלים להתנהל נכונה מבחינה כלכלית, כי מי היה מוכן לזרוק ככה סתם את הכסף שהוא מרוויח? זו הסיבה שבגללה הרבה אנשים בכלל לא מאמינים שיכול להיות שגם להם זה קורה שהם משלמים ביטוחים כפולים. עם זאת, ההוכחות בשטח מראות בצורה חד משמעית שרבים מאיתנו משלמים על כל מיני ביטוחים מבלי שבכלל נהיה מודעים לכך. הביטוחים יכולים להיות שונים ומגוונים, החל מביטוח חיים ועד ביטוחים לדירה, לרכב או אפילו כל מיני חסכונות שאנחנו עושים עם השנים. אנחנו כל כך סומכים על חברות הביטוח שלנו, וכל כך מתעצלים לבדוק את הפוליסה שעליה אנחנו חותמים, עד כי בסופו של דבר פעמים רבות אנחנו לא מודעים בכלל לכפילויות. עם זאת, ברגע שמתחילים לברר את הדברים לא נשאר מקום לספק: רבים מאיתנו משלמים מזה שנים בצורה כפולה בדיוק על אותם סעיפים בביטוחים שונים.

הר הביטוח (2)

איך מתבצע הבירור?

האמת היא שאם ננסה לראות על כמה כסף מדובר, אנחנו נבין שמדובר על מיליוני שקלים בשנה שמשולמים לחברות הביטוח השונות מבלי שום סיבה! לכן ברור מדוע גם אתם רוצים לבדוק מה המצב שלכם בנושא הזה ובעיקר, אם אפשר לשנות את הסיטואציה הזאת, מדוע לא לעשות זאת? כאן בדיוק נכנסת היוזמה שעונה לשם הר הביטוח והגיע הזמן שגם אם תנסו זאת. בעזרת אותה יוזמה אתם יכולים לברר הרבה יותר בקלות ממה שנדמה לכם על איזה ביטוחים אתם משלמים בכל שנה, כמה זה עולה לכם והאם יש מקום לעשות שינויים ולחסוך לא מעט. כך תגלו בוודאי שיש לכם אפשרות לחסוך הרבה מאוד כסף בכל שנה כי למעשה גם אתם, כמו אחוזים רבים מהאוכלוסייה, משלמים על ביטוחים כפולים. כמובן שחברות הביטוח לא מציעות את עצמן לבצע עבור הלקוחות את הבירור הזה כי הן הראשונות שנהנות מכל התשלומים הכפולים הללו. לכן, אם על ידי כך שתשאירו את הפרטים האישיים שלכם בהר הביטוח יוכלו לעשות עבורכם את כל הבירורים הנדרשים, מה פתאום שתוותרו על כך?

מה תעשו עם המידע שיגיע אליכם?

מעטים האנשים שיגלו שהם באמת לא משלמים ביטוחים כפולים ושכדאי להם להמשיך בדיוק באותה הדרך. משמעות הדברים היא שבהחלט סביר להניח שגם אתם, כמו רבים אחרים, תגלו שהגיע הזמן לעשות שינוי בפוליסת הביטוח שלכם. זה אומר שאומנם תהיו קצת בהלם כנראה בגלל כל הכסף שכבר הפסדתם על ביטוחים כפולים בשנים האחרונות, אך מצד שני, זה גם אומר שתוכלו לעשות עכשיו שינוי. תוכלו לבטל ביטוחים מסוימים ובצורה כזאת ניתן יהיה להשתמש בכסף לדברים אחרים. זה לא משנה אם תחליטו שאתם רוצים לסגור את אותו סכום בחשבון הבנק שלכם או בכל חיסכון אחר, כי בכל מקרה עדיף שאתם תיהנו ממנו ולא חברת הביטוח שלכם. הגיע הזמן שכולנו נפסיק לשלם ביטוחים כפולים ויקרים מידי ואין ספק שבעזרת הר הביטוח נוכל לעשות את כל הבירורים שצריך ולחסוך מאות שקלים בשנה.

 

אולי יעניין אותך

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו. BDI שלילי או חלש

קראו עוד »