חיפוש

אני רוצה לחסוך כסף

מעוניין לחסוך אלפי שקלים בשנה באופן קל ופשוט? להלן כל הפרטים.

כפל ביטוחי – הוצאה מיותרת של אלפי שקלים בשנה

במדינת ישראל ישנם אלפי ישראלים אשר מחזיקים בכפל ביטוחי. למעשה, כפל ביטוחי מהווה את אחת הבעיות המשמעותיות ביותר כיום בעולם הפיננסים, וזאת לאור העובדה כי מדי שנה מקבלות חברות הביטוח מיליארדי שקלים מהציבור, זאת כחלק מאי ידיעה של רבים בציבור כי יש ברשותם ביטוח עליו הם משלמים,מבלי שהם יודעים. הסיבות לכפל הביטוחי רבות, אולם כיום אנו עומדים בפני מהפכה של ממש, וכל זאת בזכות הפלטפורמה של הר הביטוח.

מגדלים של כסף

מהו הר הביטוח?

הר הביטוח הוא אתר אינטרנטי אשר מנוהל ע"י קובי ארנפלד, סוכן ביטוח ובשיתוף בית ההשקעות הגדול ביותר בישראל, מיטב דש. באמצעות האתר תוכלו לקבל בקלות ובמהירות מידע קונקרטי לגבי הפוליסות בהם אתם מחזיקים, והיכן, וזאת על מנת שתוכלו לקבל את התמונה המדויקת בדיוק בנוגע למצבכם הפיננסי, כמו גם דו"ח מפורט ושקוף. בניגוד למיזם הר הביטוח של משרד האוצר, צוות המומחים של האתר יאתר בעבורכם את הפוליסות הטובות ביותר בעבורכם, וזאת על מנת שתוכלו לעשות סדר וכן לבטל את הכפל הביטוחי, אשר בעבורו אתם משלמים אלפי שקלים מדי שנה. מאז החלה לפעול האתר עשרות אלפי ישראלים חסכו אלפי שקלים על ביטוח, וזאת לאור העובדה כי באמצעות האתר ניתן לבצע בדיקה מדוקדקת של כל התוכניות הביטוחיות, בכדי לשים סוף לתשלומים מיותרים ולקבל את התמונה המדויקת ביותר אשר תציב אתכם ואת בני המשפחה בדרך חדשה, טובה ובעלת התנהלות כלכלית נבונה ומותאמת בדיוק בעבורכם.

כיצד מתבצע התהליך?

על מנת להתחיל בתהליך כל מה שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר בכתובת https://harhabituach.co.il להשאיר פרטים ולאחר מכן נציג מטעם האתר ישוב אליכם. לאחר קבלת פרטי זיהוי אשר נשמרים בדיסקרטיות מלאה,תקבלו תוך זמן קצר דו"ח מפורט אודות הביטוחים אשר יש ברשותכם, ובאילו חברות ביטוח. בשלב הבא בעל רישיון לתחום הביטוח ומומחה לתחום אשר הוא אובייקטיבי לחלוטין יבצע ניתוח של הדו"ח ולאחר המעבר עליו תוכלו לקבל המלצות קונקרטיות לגבי מוצרי הביטוח להם אתם זקוקים,והיכן תשלמו את הסכום הנמוך ביותר, וזאת על מנת שתוכלו לקבל את החלופות הטובות ביותר בעבורכם ובעלות האטרקטיבית ביותר אשר תואמת באופן מדויק לצרכים וכן לרקע הבריאותי.

הר הביטוח – האתר שיחזיר לך את הכסף שמגיע לך

כאמור, מאז החל לפעול האתר אלפי ישראלים כבר מימשו את זכאותם וגילו כי הם משלמים מאות ולעיתים גם אלפי שקלים בעבור מוצרים שהם אינם משתמשים בהם. על כן, מדובר בהזדמנות אותה אסור לפספס ואנו מזמינים אתכם להיכנס עוד היום לאתר ולהתחיל בתהליך,וזאת על מנת שתוכלו לצאת לדרך חדשה וכלכלית אשר היא שקופה וברורה, כמו גם חסכונית.

אולי יעניין אותך

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו. BDI שלילי או חלש

קראו עוד »