חיפוש

איך מארגנים נופש מושלם לדתיים?

אם אתם יוצאים בקרוב לנופש עם משפחה דתית ואם אתם בעצמכם לא שומרי מסורת, אתם בוודאי תוהים מה זה אומר בכלל "נופש לדתיים"? אם אתם אמונים על ארגון והפקת החופשה המשותפת הקרובה כדאי יהיה לקחת בחשבון לא מעט פרטים, כי אין ספק שהדבר החשוב ביותר הוא שכולם ירגישו בנוח. כמובן שהדבר המשמעותי הראשון שאנשים דתיים שמים לב אליו כשהם יוצאים לנופש, זו השאלה האם המלון כשר או לא. לכן, אם אתם נוסעים בקרוב ללרנקה שבקפריסין, בוודאי תשמחו לדעת שהיום אפילו שם יש מלון כשר שיוכל להתאים לכל משפחה דתית. המלון הוא KANARIUM ואין ספק שכל מי שיגע לכאן יוכל להרגיש בנוח. אתם יודעים מה זה אומר, עבור משפחה דתית, לדעת שהיא יכולה לאכול הכול בחופשה? זה תענוג גדול וזה מוריד הרבה לחץ מההתארגנות היום יומית בנופש. לכן, כאשר מדברים על נופש לדתיים יש לקחת בחשבון, לפני הכול, את כשרות המקום.

 

תנאים נוספים שכדאי לשים לב אליהם

לא בכל מלון כשר האורחים יוכלו לבקש בקשה מיוחדת של מיטות יהודיות ולא בקרבת כל בית מלון כשר ניתן יהיה למצוא בית בכנסת במרחק הליכה. כל הפרטים הללו אולי נראים לכם קטנים ושוליים, אך עבור אנשים דתיים הם אלה שעושים את ההבדל. זו עוד סיבה טובה לבחור באופציה כמו KANARIUM, שכן מדובר על מקום שבו כל הבקשות הללו נענות בחיוב. בנוסף, המסעדה במלון הזה לא רק כשרה אלא גם איכותית ומגוונת מאוד. האירוח במלון שלושת הכוכבים הזה הוא על בסיס לינה וחצי פנסיון כך שמדובר על נופש לדתיים שבו אין צורך בכלל להיות מוטרדים מנושא האוכל.

 

למה דווקא קפריסין?

כמובן שכאשר מדברים על נופש לדתיים מדברים על נופש שיכול להתקיים בכל מקום בעולם ולמעשה, כמעט בכל עיר יש גם בית חב"ד שאליו ניתן יהיה לפנות בעת הצורך. עם זאת, לקפריסין יש בכל זאת כמה יתרונות לעומת יעדים אחרים, כמו העובדה שמדובר על יעד מאוד קרוב. זה לא משנה אם תטוסו לשם מתל אביב או מחיפה כי בכל מקרה בכלל לא תפסיקו להתעייף בדרך וכבר תגיעו ליעד שלכם. שימו לב, בין היתר, שבקפריסין יש גם נופים יפים, ים נהדר ולא מעט אטרקציות שמהן ניתן ליהנות ביחד. כשלכל זה מוסיפים גם את מזג האוויר הנפלא ואת המחירים הטובים, הרי לנו חופשה מושלמת שמתאימה גם לדתיים! אל תחשבו פעמיים והזמינו עוד היום גם לכם וגם למשפחה הדתית שאיתה אתם יוצאים לטיול מקומות. חבל להגיע למצב שבו כבר אין לכם חדרים שכן במלון KANARIUM מחכים לאורחים 26 חדרים בלבד, אז למה לקחת סיכונים ולפספס זאת? נופש לדתיים במלון כשר זו הבחירה האולטימטיבית ואין ספק שתחזרו עם טעם של עוד מחופשה מיוחדת שכזו.

חופש לדתיים

רוצים להזמין נופש מושלם בבית מלון כשר בקפריסין? היכנסו עכשיו אל:

http://www.kosherbookings.com

אולי יעניין אותך

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו. BDI שלילי או חלש

קראו עוד »