חיפוש

עורך הדין שיעזור לכם לרכוש דירה

אחרי לא מעט מחשבות, שנים של עבודות וניסיון לחסוך כמה שיותר כסף הגעתם לשלב בחיים שבו אתם באמת רוצים לבצע רכישת דירה? אם כך, אין ספק שאתם צודקים כי להיות בעלים של נכס זה להיות בטוחים יותר. עם זאת, בוודאי אתם מעט חוששים מכל הצעד הזה כי גם אתם בוודאי נחשפתם כבר ללא מעט סיפורי קניה ומכירה שלא הסתיימו כמתוכנן. לכן אתם חייבים שיהיה לכם עורך דין רכישת דירה מקצועי לענייני נדל"ן שיוכל לעזור לכם, כי זו הדרך הכי טובה שיש להבטיח שתימנעו מטעויות מיותרות. לכן, כבר כאשר אתם מתחילים לחפש את דירת החלומות שלכם כדאי שתאתרו גם עורך דין שיוכל ללוות אתכם, כי למה לעשות הכול ברגע האחרון?

 

כיצד תורם עורך הדין להצלחת התהליך?

זה מאוד תלוי לאיזה עורך דין אתם פונים אך באופן כללי ישנם כמה שירותים שתוכלו לקבל מאיש מקצוע כזה. לדוגמא, הוא יוכל לברר מידע מגוון אודות הנכס, כמו מי הבעלים שלו, כמה הוא שווה באמת והאם יש הערות אזהרה שרשומות לגביו בטאבו. בנוסף לכך, כמובן שהוא יהיה גם האדם שינסח עבורכם את חוזה הקניה, מה שאומר שתוכלו להיות רגועים ובטוחים בעת החתימה.

 

אל תוותרו על שירותיו של עורך הדין

לא אחת קורה שכאשר רוצים לקנות דירה, המוכרים מצידם מציעים לכם את עורך הדין שלכם בטענה שהם כבר מצאו עורך דין אז למה להעסיק עוד אחד? עם זאת, חשוב להבין שזו בדיוק הנקודה, שכן כל צד צריך להגיע, מן הסתם, עם עורך הדין שלו. רק אם יהיה לכם עו"ד שאתם תעסיקו ושאתם תשלמו לו על עבודתו, תוכלו לדעת שהוא באמת עושה הכול כדי שלא תעשו טעויות ושהוא באמת דואג לאינטרסים שלכם. בימינו זה מאוד מקובל שכל אחד מהצדדים מביא את עורך הדין שלו וברוב המקרים עורכי הדין מגיעים בכלל להבנות ביניהם. כך הלקוחות יכולים לחסוך לעצמם עוגמת נפש ועניינים מיותרים, הם מגיעים, חותמים על החוזה ועסקת הנדל"ן יוצאת לדרך, אז למה אתם מחכים?

אולי יעניין אותך

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו. BDI שלילי או חלש

קראו עוד »